Спец машина лф-9.3 схема гидравлики

спец машина лф-9.3 схема гидравлики
Several different types of propeller unit were to be fitted to the prototype. The guns fired through the tape, so they were no longer sealed after combat. Although this propeller was a great deal heavier than the earlier types (500 lb (227 kg) compared with 350 lb (183 kg)) it provided another substantial improvement in take-off distance and climb rate. The upper fuel tank was removed and replaced with a combined condensor and water tank. Fight for the Sky: The Story of the Spitfire and Hurricane.


Spitfire: The History of Britain’s Most Famous World War II Fighter. Cooling the more powerful engine was achieved using a pressurised water system. The first Spitfire armed with a single Hispano in each wing was L1007 which was posted to Drem in January 1940 for squadron trials. On 13 January, this aircraft, piloted by Plt Off Proudman of 602 Squadron took part in an engagement when a Heinkel He 111 was shot down. Можно открутить пластину в районе регулировочного винта (сзади от места куда входит рулевой вал), вынуть упорный поршенек, набить масла, заталкива поршеньком и собрать взад.

Все чистим щеткой по металу, делаем душ из ВД-40. 8. Съемником снимаем шкив. 9. Снимаем стопорное кольцо на лицевой стороне, потом на задней. ВНИМАТЕЛЬНО ищем канавку что б его снять. По другому его не зацепить. The carburettor air intake was shorter and flatter than that of the Mk Is, and was recessed into the centre-section. Supermarine Spitfire Mk V. Sandomierz, Poland: Mushroom Model Publications, 2004. ISBN 978-83-917178-3-7. Matusiak, Wojtek. Засовываете клапан, на сухую, закрываете пальцем дырку, и болтаете, как шейкер. Тут меня постигло разачарование — на KR/PL этот кронштейн не используется и его на разборке не было.

Похожие записи: